On a night like this




Ikväll mår jag hur bra som helst. Sådana här kvällar önskar jag att dygnet hade några fler timmar. Jag lyssnar på underbar musik som får mig att må hur bra som helst och ingenting som stör. (eremiten i mig jublar!)  Dörren till uteplatsen är öppen, därute är ljust och ett stilla sommarregn faller. Det doftar av hägg och våt mark. Jag känner mig tillfreds med den jag är. Kvällar som dessa finns ingen morgondag. Bara här och nu i någon sorts imaginär verklighet. Jag lyssnar mkt på mina älskade countryartister och inser att jag borde flytta till USA och träffa mig en cowboy. Då hade jag nog blivit kär. Jag vet inte när jag var kär sist. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0