Göteborgsvarv, sol, ösregn, eurovision och polisbilar




Godmorgon!
 
Missade någon sommarens första riktigt varma dag igår? Nej, misstänkte det - själv körde jag barbent. Premiär.! Måste sola benen... 
 
Iaf. Igår åkte jag efter träning och promenad hem till Tina och Kalle. Vi skulle vaxa mina ben, men det hade visst inte växt ut tillräckligt. Får se om jag orkar spara eller om jag tar till hyveln. Vi såg en stund på Göteborgsvarvet. (får nog erkänna att jag vart liiiiite sugen ändå på att springa det - en sån folkfest!)
 
Vi köpte med en sallad och gick hem till Anders där vi såg hockeyn. Regnet bröt ut utanför - tur vi inte satt i ngn park. =)
 
Vi grillade på kvällen (jag hade lax i folie - mums!) och så såg vi på Eurovision såklart :) Därefter blev jag hemskjutsad - och väl var väl det. När vi körde upp bilen till vändzonen stod där inte mindre än tre polisbilar. Skönt att veta att de rycker ut iaf, men kändes för jäkla oroväckande ändå. Vad har jag för grannar på min gård?
 
När jag kom in hörde jag hur det small i dörrar och ngn ropade och skrek en del skällsord till poliserna. Hua! Tur jag hann in utan problem. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0