Brantley Gilbert




Nytt i min country-lista på spotify blir helt klart Brantley Gilbert.
 
Jag älskar hans röst. 
 
I övrigt har denna söndag flutit på som så många andra av mina söndagar; matlådelagning, tvättid och sömn mitt på dagen bara för att bli grymt pigg nu ikväll. Blev en sväng i regnet. Underbar syreupptagningsförmåga nu! Jag älskar sommarregn! (när det inte gör ngt om man blir blöt) 
 
Imorgon ska mitt rufs väck! (och mina gula nyanser) Kan rekommendera StephanieStudio Aveny på Chalmersgatan här i Göteborg. Blir så glad på mig själv när jag unnar mig ett besök hos henne.
 
Ikväll ska jag se på hockeyn. VM-final. När var vi där sist?
 

 

Kommentarer
Postat av: namn här

2011

2013-05-19 @ 20:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0