Upptagna karlar

Alltså det här med gifta män, killar som har flickvän eller helt enkelt upptagna karlar... Låt mig vara! Vill väl också träffa ngn som är tillgänglig för mig fullt ut. Jag vill också vara kär - och få lov till det.

Story of my life ... Se på detta mailet t.ex.


simsala Skrev:
-----------------
Hej,

Du är otroligt vacker!

Jag är gift och söker en älskarinna som vill träffas för härligt sex.

Hör av dig om du finner mig nyfiken.

Kram


Va faaan... Känner jag. Det äcklar mig så otroligt mycket och gör ju bara ännu mer att jag inte tror på kärleken. Inte en chans att jag skulle vara "den andra kvinnan" Jag ska vara nr 1

Här var förresten mitt nattsällskap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0