Sedan sist




Hej!
 
Nu var det ett tag sedan jag skrev. Saknat mig? :) Jag har hängt med familjen och med vänner. Förra helgen ordnade vi med överraskningsfest för Lollos pappa som blev 60. Det var trevligt =)
 
Sen förflöt en halv vecka på jobbet. Tog en halvdag på onsdagen för att umgås med älskade Alma. Vi åt jordgubbar och keso. Mums! Och la pussel och pratade om livet och om änglar. Jag älskar den tösen!
 
På skärtorsdagen åkte jag hem till Floda. På långfredagen avnjöt jag en promenad runt sjön innan det var dags för shopping (hittade dock bara ett par ballerinas, varför är det så himla svårt att hitta kläder när man behöver??) Farmor fyllde 92 så jag och Elin (lillasyster) tog oss dit med blommor och fika. 
 
Påskafton spenderades i Floda. Promenad och mat. Sen åkte jag hem till Göteborg. Träffade Baloo o spelade Buzz tills jag blev trött och åkte hem. Helt ok påskafton :)
 
Om ngn är duktig på inredning och är sugen på att hjälpa mig vore jag tacksam. Behöver fixa tomma väggar i köket. Vill ha det mer hemtrevligt men vet inte hur jag ska göra... Man är så himla hemmablind nu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dags att ta tag i träningen snart igen....
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0