Sämsta dagen

Igår var jag på världens sämsta humör. Jag är ganska säker på att det berodde på att jag var hungrig hela förmiddagen i kombination med att jag hade rätt lite att göra, men kunde inte göra det förrän folk hade svarat på lite frågor. Haha!

Jag promenerade hem på eftermiddagen, såg på tv o gjorde inte mkt mer den dagen.

Idag ska jag konferera lite med min ordförande och försöka lägga om lite i vårt schema då jag behöver lägga in en extra Halmstad-resa i april. Då kan jag få ut lite mer ärenden till sammanträde. Och idag har jag keso o avokado med mig också - inte bara frukt. Plus att jag skippar promenaden idag till förmån för ett pass på gymmet i eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0