Så mycket blandade känslor




Helgen var underbar. Fredagsmys med familjen. Köpte en cykel med lillebror och somnade tidigt bredvid min lilla skatt. På lördagsmorgonen frågade hon lite sömndrucket om jag var mamma eller pappa. Söta..! ♥
 
Jag gick en promenad runt Sävelången på morgonen. Vi dukade sedan för kalas och åt god mat och tårta såklart. Alma fick presenter och så spelade vi spel på kvällen. Jag tror hon var rätt nöjd med dagen. På kvällen åkte jag hem, skulle upp tidigt dagen därpå. På söndagen åkte jag med Lollo och Anna till Tyskland. Hejhå, vi bilade ner och bunkrade upp och kom hem elva på kvällen.
 
Jag fick dock under söndagen ett fruktansvärt besked. Har hänt lite tråkigheter och jag tänker så mycket på mina nära och kära nu. Jag känner en stor sorg, men det är ingenting emot den smärta jag bara kan föreställa mig som de närmast berörda går igenom. 
 
Tänker på er ♥
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0