Mia Törnblom och Annika Sjöö

Godmorgon! Är på väg till jobbet. Promenerar större delen av vägen, men tar vagnen två hållplatser där jag känner mig otrygg. Känns skönt med en promenad såhär innan jobbet, piggnar liksom till. Men i måndags vart jag rätt trött på eftermiddagen pga min morgonpromenad. Fast jag orkade minsann med ett bodypump-pass ändå ;)

Igår var jag iaf på Storan med Lollo. Hon fick ju det av mig i födelsedagspresent. En wellnesskväll med Mia Törnblom och Annika Sjöö. Annika pratade om träning och kost och gav bra tips. Mia pratade istället om träning beträffande inre hälsa. Vilken föreläsning! Har ni inte lyssnat på henne borde ni investera i det. Så gott för hälsan! Skratt blandades på allvar och hon poängterade vikten av att uppskatta sig själv och respektera sin värdegrund (min är "behandla andra såsom du själv vill bli behandlad") Så nu ska jag heja på mig själv när jag gör ngt. Inte bara när jag gjort ngt ovanligt bra. Idag ska jag göra en segergest när jag skickat ut brev och mail - helt enkelt när jag avslutat en uppgift. Och såklart när jag är klar med denna promenaden. ;) Positiva associationer gör att man kommer prestera bra igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0