Busy




Fullspäckade veckodagar väntar! Hur ska man hinna med allt? Det känns som att man inte rikitgt hinner jobba ;) Ska börja gå till jobbet (med start imorgon, om det inte är alltför mörkt) för att få in kondition denna veckan.
 
→ Imorgon blir det bodypump på gymmet efter jobbet.
 
→ På tisdag ska jag och Lollo på dejt - på Storan är det Wellnesskväll 18:00-21:00. Ska bli jättekul :)
 
→ På onsdag ska jag träffa Caisa =)
 
→ På torsdag får det bli ett pass på gymmet
 
→ På fredag ska jag hem till Mikaela för vin och skitsnack :) Länge sen nu!
 
Bra vecka!
 
På lördag tänkte jag träna och än så länge vill jag inte planera kvällen. Tänker inte planera in något för då blir jag bara stressad. Haha, jag är kanske knäpp, men jag älskar egentid. Den är viktig för mig. När jag bara får vara. Har inga som helst problem med att vara ensam en lördagskväll. Faktiskt. Men det är klart att det ibland känns ensamt. Men då får man lösa det. 
 
Måste hinna fixa pass också... 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0