8 sekunder

 



Det har alltså hänt lite tråkigheter denna veckan. Ikväll tar jag det lugnt hemma.
 
Igår var jag på ett Zumba-pass (för övrigt ingenting för mig, haha jag är verkligen sååå stel! Kan inte röra mig smidigt..) I slutet av passet skulle man ge sig själv en kram. Det tar tydligen 8 sekunder för hjärnan att registrera en kram. Det är löjligt, men jag tror tusan det stämmer. Jag gav mig själv en kram och höll kvar ca 8 sekunder. Och började nästan gråta.
 
Det har hänt grejer denna veckan som är så hemska att jag inte vet hur jag ska bete mig. Det hade verkligen varit så skönt att få gråta lite där och då, men jag väntade till dess jag kom hem. Känslorna kommer i vågor. Och jag är dålig på att dölja dem. 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0