Veckan gick undan!




Har nog överträffat mig själv. Denna veckan har jag verkligen känt att jag lever. Och mer levande ska jag bli! (däremot kommer jag alltid uppskatta dessa ensamma lugna lördagsmornar) Efter jobbet har jag gjort följande:
 
Måndag:
Räkmacka och kaffe med fyra kollegor
Bootcamp dag 1 (tester)
 
Tisdag:
Valhalla med Tina (1 km bröstsim + 200 m med wet vest)
 
Onsdag:
Bootcamp dag 2 (av 18) cirkelträning med 16 stationer. Här var jag inte särskilt stöddig, med träningsvärk och tuffa övningar på det. Men jag genomförde det och jag kände mig grym efteråt!
 
Torsdag:
Bootcamp dag 3. Cirkelträning 18 stationer. Träningsvärken från h*lvetet gjorde att jag tvekade på att gå plus att jag hade åkt hem emellan jobbet och träningspasset och lagt mig för att få en powernap (trött och frusen) men jag tog mig upp och iväg. Så himla glad att jag gjorde det! Härliga människor och grym träning botade mycket av träningsvärken och jag kände mig alldeles otroligt duktig när jag gick därifrån. Jag ska verkligen fortsätta!
 

Fredag:
En sväng på stan och en kaffe med Tina.
Tacomys med Carro, Jessica och Jossan. Vi nördade "Glee" och pratade om livet, döden och människor. ♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0