Trött och konstant huvudvärk




Tillbaka till att jobba heltid - det känns ovant och jag är fantastiskt trött. Längtar till nästa vecka då vi är full styrka igen. Jag börjar bli mör...
 
Funderar på om jag ska försöka städa lägenheten imorgon. Jag behöver verkligen städa. Dammsuga, damma och grejer. Får se till att ta en berocca eller ngt när jag kommer hem imorgon. 
 
Igår gick jag hem från jobbet. Det var skönt. Verkar dock bli den enda "träningen" denna veckan. Nästa vecka börjar jag med Bootcamp iaf! :) Hoppas det ger mig energi. Och kanske kan det bota min huvudvärk. Den är konstant! Jag förstår inte hur jag ska bli av med den..?
 
Jag vill vara ledig och hälsa på pingvinerna igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0