IPhone

Hej! Har ägnat min söndag hitintills till att fixa med min iPhone. Kan nog ha löst det mesta, men hej va det ska fixas. Nästa problem som jag behöver lösa är mina kontakter som jag inte har ett enda nummer till och bara en drös info om mina facebookbekanta...jobbigt att byta telefon på det viset.

Tog mig till Willys förut o storhandlade och därefter gjorde jag tacopaj med filodeg istället för smördeg, men det blev tyvärr inte jättebra...

Igår såg jag flera avsnitt av hart of dixie. Känns som att jag fuskar haha - det ska ju ses på tv på tisdagskvällar... Någon som fortfarande är som mig?

Nej, nu ska jag hitta telefonnummer till mina vänner. Tänkte bara testa blogg.se app.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0