Helg!




Godmorgon!
Idag tänkte jag sova tills jag vaknade - det gjorde jag. Vaknade sju.... Eftersom jag är en sån som inte har lätt för att somna om igen gick jag upp. Kokade kaffe, gjorde iordning en smörgås på rågbröd med skinka och gurka, bäddade sängen, väckte Tuffe och njöt i soffan en stund. Älskar tidiga morgnar utan stress =)
 
Idag ska jag städa lite lätt här hemma, ta en promenad, stretcha bort träningsvärken i vaden, leta present till lillebror som blir 22 nästa vecka, försöka hitta en frisör med drop-in (taskiga toppar nu!) och bara njuta av en ledig dag! Veckan har verkligen gått i ett. Det har varit kul men nu behöver jag en lugn dag, helst för mig själv. Kanske inte kvällen...men dagen. 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0