Grymt nöjd

Jag måste verkligen rekommendera RM bootcamp! Mår så fantastiskt bra av det. Det är träning för hela kroppen, man träffar trevliga människor och jobbar tillsammans på ett annat sätt än på gruppträning på gymmet. Jag gillar inte gymmets gruppträning men detta är skitbra. Jag har haft en rätt stressig dag men på ngt vis är jag nu, på väg hem efter träningen, så lugn och sansad. Är verkligen genomarbetad och känner mig stark och stolt. Knäppt va?

Vill iaf propsa på att komma med o testa. Jag får ta med en kompis (eller om det var två?) som kan få prova på ett pass. Jag har kört halva tiden nu. Bara tre veckor kvar. Ta chansen! :)

Mitt självförtroende har dessutom fått sig en boost - om det är bootcampens förtjänst eller om jag äntligen börjat acceptera mig själv o min rumpa låter jag vara osagt men hallå - jag har köpt blåjeans för första ggn på 7 (!) år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0