Countrygirl




Min söndag har varit bra :) 
Gjorde tre matlådor med köttbullar och bulgur med rödlök + att jag fick en massa fler köttbullar att frysa in utöver det. Grymt. Sen träffade jag Tina över en sallad och pratade i två timmar. Härligt! Vi bestämde oss för att börja simma tillsammans en dag i veckan. Start tisdag. Blir jättebra!
 
Sedan gick jag o kikade på var mitt bootcamp ska vara med start imorgon. Blir alltså en del träning för mig dessa veckor. 4 dagar i veckan i 6 veckor. Mån-tors. Men det ska jag väl klara av? =) Klarade ju en timma varje dag förra januari, så jag borde nog klara det...
 
Just nu sitter jag o lyssnar in Rascal Flatts nya album "Changed"  - love it! Imorse såg jag en dokumentär om countrymusikens kvinnor. Loretta Lynne, Dolly Parton, Tanya Tucker, Shania Twain och Gretchen Wilson.. :) 
 
Nu ska jag duscha och sätta på en ansiktsmask. Ikväll lägger jag mig med en bok o myser.
 
KRAM!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0