2013




Hej!
Hur var ert nyår? Jag åt förbannat god mat och umgicks med härliga människor. Vi sov alla i samma rum som fylldes av sängar, kuddar och täcken. Pyjamasparty! Kändes lite som att åka på läger. 2013 började med dans och flams. Vaknade rätt sent idag och åt frukost till "Fame" som gick på tv:n till min och Carros stora förtjusning. De andra var mindre roade. 
 
Ikväll slevar jag nyponsoppa och njuter av ett rent hem, imorgon åker julen ut. Snart dags för Hart of Dixie. Yey! Imorgon är det jobb igen...
 
Åh, är så trött på min kamera. Det togs en bild på mig, Milla och Carro tillsammans, men den kunde inte läsas. Får bjuda på denna istället..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0