Mamma




Idag fyller min fantastiska mamma år. Hon har tydligen blivit överöst med telefonsamtal och blommor. Det är hon helt klart värd. =) Vi pratade ett tag hon och jag också nu ikväll. Har inte varit hemma hos henne, men vi ska fira både henne och Jesper snart. 
 
Det gjorde mig glad att så många uppmärksammade henne och det gjorde mig glad att prata med henne och höra om hennes framsteg. Hon och en hel del andra av bambatanterna har visst börjat gymma. Vi körde ju ett pass i lördags hon och jag, och igår var hon på´t igen. 4 ggr förra veckan - hon är häftig :)
 
Något som gjorde mig ledsen var att en av våra släktingar (eller ingift eller hur det blir, jag tycker iaf mycket bra om honom) har cancer. Men för tillfället verkar det vara gott hopp om honom ändå. Åh, det gör så ont i mig att vi inte har bättre kontakt i släkten. Men det var skönt att höra att han mår bra, efter omständigheterna iaf. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0