Torsdag - snart ledig!




Hej, min dator sjunger på sista versen. Därav dålig uppdatering (bland annat) Jag är kär, jag sörjer min farmor, det lackar mot jul, jag jobbar fulla dagar och är helt slut när jag kommer hem - det är också anledningar till min frånvaro. Imorgon jobbar jag sista dagen för i år. Det är helt fantastiskt! Jag kan inte beskriva hur skönt det ska bli med ledighet. Det har varit en brutalt jobbig höst - både med jobb och privat - så nu ska jag försöka bli mig själv igen. Ta hand om mig. Kanske får jag ordning på min stresshy och kommer igång med träningen lite smått. Framför allt ska jag umgås med min familj, Min fina familj. Ni är världsbäst ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0