Here it goes




Hallå!
 
Nu var det återigen ett tag sen, men har liksom inte haft någon skrivarlust eller så mycket tid över heller för den delen. Börjat jobba igen efter semestern och bor i Floda nu. Är det inte träning så är det middag med vänner och familj, lägenhetsvisning eller annat trevligt på tapeten. Jag har det bra. Idol har ju börjat liksom.
 
Singellivet står sig. Sist jag bad om en killes nummer fick jag till svar: "Ja, vi kan byta nummer, absolut - men du ska veta att jag just nu befinner mig i en lite speciell situation.." (jag är osäker på om man ska använda sig av numret då eller inte) Jag vet inte när jag bad om ett nummer sist, eller ens försökte flirta. Jag vet inte hur man gör. Misstänker starkt att jag har en förtvivlad rädsla av att bli ratad. Men jag försöker intala mig istället att det är för att jag förtjänar att bli uppraggad istället och gör killarna ingenting så ska de inte få mig. Jag inser dock att det kanske är många som tänker så. Så jag gjorde ett försök. Och se hur det gick...
 
Annars då? Alma fortsätter att underhålla. Man borde skriva en bok med hennes citat. Så hon, när hon blir äldre, förstår vilken stjärna hon varit ända sedan barnsben. 
 
I måndags träffade jag Lollo och vi gick på en lägenhetsvisning i Jonsered (håll tummar och tår för att jag får den!) Sedan åkte vi hem till hennes syster på en kaffe. Mysigt!
 
I tisdags åt jag middag på Pinchos med Carro, Jessica och Jossan. Tapasrestaurang där du beställer din mat genom en app. Grymt gott och små rätter så efteråt fick det bli två desserter. =)
 
I onsdags fixade jag mina ögonfransar hos Frida på Young Nails.Hon är superhärlig =) Efteråt gick jag o Tina hem till hennes och Kalles lägenhet och grillade. Mums! (kan vara första ggn i sommar som jag ätit grillat kött)
 
I torsdags köpte jag nya skor och en kjol. (varför hittar jag inga kläder när jag är ute o letar??)
 
Igår var jag på en lanseringsfest för allautbildare.se - grymt bra uppstyrt! =) Kom hem med 02:17-tåget och stirrade på stjärnhimlen på vägen uppför backarna. Älskar att stirra på stjärnhimlen. Borde göra det oftare. Blir så lugn liksom. Idag är jag lite bakis.
 
Idag kommer lillebror Nicklas hem. Med sin tjej. Som har 4 behandlingar kvar tills hon får sin massörlicens. Man får ju ställa upp då ju :) 
 
När man inte skriver på länge blir det långa inlägg. Hoppas ni orkat läsa! Ska uppdatera snart igen :)
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0