En resa att spara till



Jag har hittat en resa som jag verkligen vill göra. Det är bara lite trist att den inte går fler ggr än den 14 februari o två veckor framåt nästa år. Vet inte hur min ekonomi ser ut och om jag hinner spara ihop till dess. Rent faktiskt hade jag nog haft råd, men då hade mitt sparkapital rykt helt och hållet. Men om jag vinner på Triss? Och min självklara resepartner till just den resan är Carro =) (just vad gäller resor så är det tråkigt att man är den enda singeln i sin kompiskrets - de andra har en partner att ta hänsyn till också och då ska det självklart finnas ekonomi till att åka med den personen på grejer - antingen får jag träffa någon eller så får mina vänner bli ruskigt rika snart)
 
Det är resemakarn.nu som erbjuder denna resa som börjar i Atlanta, USA och avslutas med en kryssning i Karibien. Den tar oss i countrymusikens förlovade städer och vidare till jazzens New Orleans. Jag hade älskat det..!
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0