Problemen kvarstår och jag borde göra ngt med mitt inrutade liv




Det blev ingen säng igår. Tog mig ändå till Ikea men där var så mycket folk så jag orkade helt enkelt inte (det är jag ledsen för idag - har ju liksom problemet kvar och soffan var inte så skön att sova i) köpte med mig lite smått o gott, men ingen säng då tyvärr.
 
Sen var jag trött när jag kom hem igen så jag somnade, åt sedan mat och såg på film hela kvällen. Konstigt hur för mycket folk kan göra en alldeles matt. Lägg till att jag gick upp 05:30 igår och körde ett pass på gymmet på förmiddagen - kanske inte såå konstigt att jag var trött...men ändå. Tråkigt.
 
När ska jag ha en rolig helg? Kanske dumt att sätta upp sig på mat- och träningsschema nu när man vill sitta ute och umgås med sina vänner om kvällarna...men jaja... 
 
Min farmor har haft ett mer innehållsrikt liv än mig. Jag borde lära mig av henne. Jag blir förvånad och imponerad varje gång hon pratar om sitt liv. ♥
 
Nu ska jag ringa mamma...ska nog ta mig dit o låna bilen för att uträtta en massa annat jag vill göra. 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0