Lördag

Godmorgon!
Jag vaknade 05:30 o kunde inte somna om. Har spanat in Ikeas sängsortiment och funderar på om man ska ha en fast eller en mjuk säng? Har sett över min ekonomi och planerat lite. Sedan drog jag upp min madrass från golvet och ställde den i köket, puttade in min sängram till rätt ställe. Skönt med lite rymd igen. Löser jag ingen säng idag får jag sova på soffan. Punkt.

Har just ätit frukost och ska städa i Tuffes bur innan det bär av till gymmet. Det öppnar kl. nio.

Sedan ska jag ringa min bror och så Tina. Sötnosen har erbjudit sig att hjälpa mig med sängen idag. Hur snällt?! <3

Nästa problem blir att få ut min nuvarande resårmadrass ur lägenheten men det blir ett senare problem. Trötta på mina sängproblem nu? :)

Nästa projekt blir uteplatsen :) Men inte förrän på onsdag, 1:a maj. Blir bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0