Annandagen

Idag vaknade jag av klockan 05:25 (den är inställd på att ringa den tiden vardagsmorgnar) men jag stängde av och sov till kvart i åtta. Vet inte hur jag ska lyckas ta mig upp till jobbet imorgon!

Tog mig iaf till gymmet idag och gjorde ngt jag inte gjort på säkert ett år. Körde en timma på crosstrainern! Dösvettig tog jag en dusch o cyklade hem igen.

Länge sen jag satsade på att träna kondition. Efter att ha sprungit intervaller runt sjön i helgen har jag dock fått benhinneinflammation. Köpte tabletter igår men ska undvika att springa ett tag.

Idag tänkte jag hitta nya kläder! Insåg att jag glömt kika på bikbok :) Får bli en sväng dit och sen kanske möta upp Tina i eftermiddag. Ett som iaf är säkert att det är jag, en kaffe, solglasögon och min bok som spenderar dagen ihop :)

Hoppas ni har en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0