Veckorapport




Hallå!
Snacka om att jag är trött om kvällarna. Kommer hem så sent och hinner inte med mycket i veckorna. I tisdags däremot tog jag mig till Alelyckan tillsammans med Mikael. Vi spelade badminton :) Det var skitkul - ska göras om nästa vecka igen. =)
 
Igår somnade jag 20,30. Imorse vaknade jag kvart över 5. Mest eftersom Tuffe ramlade ner från sin pinne så jag fick se till henne. Men sen var jag jättepigg.
 
Valhalla öppnade kl. 7, tio över var jag där och bytte om. Körde med en wet west i 45 minuter (kom 300 m haha! rätt jobbigt) Sen simmade jag 500 meter bröstsim i femton minuter innan jag steg upp, Slängde in en inpackning i håret och lät den verka i bastun innan jag duschade färdigt och åkte hem.
 
Avslutade just ett samtal med farmor. Vi ska ses vid tåget sen. Ska fira storebror som fyllt år.  Innan dess ska jag försöka hinna med lite småsaker. Har precis pratat med Folksam och fixat med min hemförsäkring och packat om väskan. Blir nog till att sova i Floda. Ingen av mina vänner verkar ha tid för en utgång. Är lite sugen på att träffa folk egentligen. Ser ju inte många i veckorna direkt. Mer än arbetskamraterna. Hade varit kul att få göra sig lite fin liksom.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0