Trist helg, kass humör.




Det blev ingen dans ute igår. Inget galej. Jag satt hemma och knaprade riskakor och drack te. Somnade strax efter halv tio. Kul liv. Mitt sällskap blev sjuk.
 
Sen spenderade jag kvällen med att fundera över mitt liv. Det är inte så att det är så jäkla spännande livet ändå. Inte just nu. Hoppas jag kommer på ngt att göra åt det. Snart. Helst igår. Fast igår hade jag inte humöret till det ändå. Var ju så inställd på att få gå ut o känna pulsen. Sånt kan man ju heller inte göra ensam. 
 
Har iaf spenderat morgonen framför spisen och gjort matlådor för veckan. Lax med pesto, kyckling med pesto. 6 matlådor blev det. Har köttfärssås i frysen också. Blir bra. Imorgon börjar jag ett nygammalt jobb. Slut med pendlandet iaf. Inga dagar ska börja 04,30 längre. (om jag inte bestämmer mig för att träna innan jobbet, förstås) 
 
Tränade förresten igår. Med Angelica. Kul med träningspartner =) Vi körde ett rätt bra pass och idag har jag träningsvärk i armarna. Värken i benen sitter kvar sedan i torsdags. Haha, skönt :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0