En kväll på dansgolvet




Idag är en sån "att-göra"-dag. Har tvättid och behöver verkligen städa. (damma, dammsuga, torka...you name it) Sen ska jag möta Angelica på gymmet kl. 13.00. Ikväll blir det nog ut o skaka rumpan på dansgolvet. Äntligen! Var ju galet länge sen nu. Förra året typ? Jag minns det inte ens. Eller jo! En gång i april. I år faktiskt :)
 
Igår hängde jag med Angelica till Folkets hus i Mölndal. Där anordnades det liveband och buggande människor kom från en massa olika ställen för att dansa. För min del blev det 7 danser i foxtrot och 2 i bugg. Haha, jag är totalt värdelös! Fick höra att en av mina kavaljéer dansat med en blind tjej en gång - och det hade gått bättre. Eh..kanske borde gå en kurs innan jag vågar mig ut igen.
 
Jaja, jag försökte ju iaf! :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0