Det är något fel på mig




Godmorgon Söndag!
Det är härligt i luften ute idag. Jag är snorig och hostar lite lätt. Hösten är här. Har nu på morgon fixat fyra matlådor.   Tre med fläskfilé med soltorkade tomater och fetaost och en med kyckling o pesto. Tillbehöret grönsaksgratäng gjorde jag igår. Nu är klockan 8:22. Det är något fel på mig.
 
Idag ska jag iaf ta mig in till stan och klaga hos skomakaren och sedan inhandla lite plock.(nagellacksborttagningsmedel, sminkborttagningsmedel och torrschampo) Sen ska jag träffa Mikael för en promenad i det fina vädret.  
 
Jag hade tänkt försöka ta mig till Kristinedal också för att se om det ordnat sig med mitt kort, men med tanke på hur jag mår just nu är tyvärr träning ganska uteslutet. 
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0