Smärträdd, nålrädd - och en resa!




Denna veckan har gått fort, men jag tycker ändå det känns som att det skulle vara fredag idag.
 
I måndags efter jobbet gick jag till gymmet. Cyklade en timma och var rätt trött efter det.
 
I tisdags åkte jag till Halmstad i jobbet på ett sammanträde. På vägen hem åkte vi förbi en ekologisk gård med älgkött, honung, senap, olika korvar och sidfläsk. Min kollega beställde en julskinka inför julen. Sedan bokade jag en resa till London i december =) Det ska bli såååå kul!
 
Igår hade jag ett till yogapass - lite jobbigare denna ggn, men helt klart ngt jag ska fortsätta med.
 
Idag har jag varit hos kiropraktorn och knäckt lite. Är dessutom lite skev i benen. Ena är längre än det andra. Jag är stel i axlar, nacke och mellan skulderbladen. Fick lite övningar och ska tillbaka om två veckor igen. Men fasen va ont det gjorde! Började gråta när han klämde på axlarna. Han ville egentligen köra lite akupunktur men jag är nålrädd så jag sa nej...
 
Börjar ångra att jag anmält mig till hälsokontroll på jobbet - ska ta blodprov i samband med det och jag är supernervös. Har aldrig tagit blodprov. Smärträdd OCH nålrädd.. Bra där.
 
Nu blir det "Once upon a time" - imorgon blir en bra dag =)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0