Mer energi :)




Så har det blivit oktober. Jag har börjat jobba i Göteborg igen. Känns bra. Mer energi. I söndags tog jag mig en shoppingtur och kom på bättre humör. Sen lagade jag och Mikael rödspätta med potatis (första ggn i hela mitt liv - det var riktigt gott! Ska göras igen, helt klart)
 
Igår efter jobbet tog jag mig till gymmet. Var hemma och duschad innan sju.! Skitbra med närhet till jobbet :P
 
Idag hade jag tänkt hjälpa Kalle och Tina o fllytta, men det behövdes inte. Så jag tog mig till affären och sen hem och städade lite lätt och tog det lugnt. Så mycket tid! Har hunnit nätshoppa också. Klockan är inte ens åtta och jag har hunnit med jättemycket. Blir nog en bok ikväll innan läggdags. Har veckan börjat bra?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0