Lugn morgon :)




Idag unnar jag mig en underbart lugn lördagsmorgon. Vaknade strax innan sju, satte på tv:n och lyckades snart somna om igen. Upp klockan nio för att bara ta det jättelugnt. Lägenheten är städad och jag har inga planer förrän klockan 12 då jag ska spela badminton i Alelyckan. 
 
I vanliga fall vill jag hinna med så mycket som möjligt och vara tidseffektiv. Hade tänkt träna på gymmet innan vi skulle spela badminton idag - men jag skiter faktiskt i det :)
 
Sen får vi se vad helgen har att bjuda på. Antingen en middag med manligt sällskap eller ett glas med en tjejkompis på stan. Imorgon ska jag nog passa Alma en sväng :) Min favorit! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0