Hosta



Har fått en förbannad hosta som inte vill ge sig. Men jag har inte ont i halsen. Blir inte klok på det. Idag har jag varit grymt frusen. Imorgon ska jag ha med mig min poncho till jobbet tänkte jag så jag kan slänga på mig den när det blir för kallt på rummet. Har ändå på högsta värmen. Funderar på om jag kanske är på väg att bli sjuk..
 
Jaja..iaf. Helgen var bra. Badminton, tacos, vänner, långpromenad och sol. Och Alma. Bästa. Vi gick till affären. Alma fick kinderna nypta av en dam som tyckte att Alma var en otroligt söt tjej. Och modern i shorts, strumpbyxor och skinnjacka. Jojo - här hänger vi med i svängarna. Sen fick hon höra av en annan tant att hon hade så fint hår. Tanten frågade om hon borstade sitt fina hår alldeles själv. Alma var för blyg för att svara tror jag.
 
Men ja - min brorsdotter är så fantastiskt fin ♥ / Faster Mallig
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0