Söndag !




Hej!
 
Igår var jag på halloweenfest =) Jag hade klätt ut mig till en pirat. Jag har dock glömt min kamera hos Tina så det blir ingen bild nu tyvärr :( Tina var ängel och Kalle djävul. De var läskiga med linser o grejer. Kul! :)
 
Innan dess hade jag hunnit med träning, lite snabba inköp och en timma badminton. Jag fuskade lite igår med kosten. Drack alkoholfritt, men det är klart att det är väl mer socker i det än vad som är tillåtet enligt fitnessfighten, men det får stå för mig. Och så åt jag godis. Idag är det skärpning igen. Grym skönt att inte vara bakis iaf. (om än lite seg för att det blev sent, men det är ok) Har ju lyckats mycket bra hela veckan innan dess iaf. (började med kosthållningen förra söndagen istället för i torsdags när jag också började med träningen) 
 
Idag blir det träning, tvätt, lite städning och mathandling. Ska också köpa hem lite blommor tänkte jag. Hade egentligen velat köpa en "garderobsblomma" så jag får lite grönt i mina fönster, men de är alltid så stora - och jag har ju ingen bil :(
 
Ha en fin söndag! 
Nu blir det nog en promenad innan det börjar regna igen. Puss..!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0