Jag har tappat det




Jag kan inte flirta längre. Jag vet inte om jag kanske blivit alldeles för blyg igen eller om jag helt enkelt blivit för stolt och för mycket "du får kämpa för mig för jag är ett jäkla kap och tro inte att jag kommer visa dig intresse om inte du visar intresse först, den går jag inte på!"
 
Man ska vara trygg i sig själv och man ska vara självständig och inte vara beroende av andra. Har det gått till överdrift? Jag skulle kunna vrida på alltihop och säga att jag inte längre kämpar för mig själv och mitt eget välbefinnande.
 
Jag vet att tvåsamhet är bra för själen - i alla fall för min egen del. Ändå har jag slutat kämpa för att träffa någon. Jag har blivit kräsen och tycker inte att ngn är god nog (är jag så mycket bättre själv?) och när jag väl hittar någon som jag tycker är något intressant - då blir jag blyg och rädd att skämma ut mig istället. För tänk om han inte gillar mig? Och det skulle ju vara en katastrof. Där skulle stoltheten ryka.
 
Hjälp!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0