Depp...




Ikväll är en sån där kväll då jag inte är nöjd med särskilt mycket. Fryser som tusan för jag har det kallt i min lägenhet - det brukar ju vara så. Men jag har inte orkat ta mig ur soffan eller från filten. Istället för att städa har jag då knarkat facebook och youtube-klipp. Mest deppiga. Jag har funderat på gammal vänskap, gammal "kärlek" och misslyckanden och på hur livet ser ut nu. På hur "alla andra" har lyckats.
 
Under middagen med Carro igår så insåg jag att det var ett tag sedan jag stannade upp och reflekterade. Men att det kanske inte är så bra för mig att göra det. En mening som min lillasyster slängde ur sig i helgen sårade mig ngt brutalt, men jag vill nog inte egentligen erkänna det. 
 
Men jag har mycket att glädjas åt såklart. Känner mig bara lite ensam. Av och till. Trots en stor familj och fina vänner. Ibland är det svårt att se glädjeämnena när man är nere. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0