Dag 1




Hej!
Som ni vet har jag återtagit Fitnessfightens koncept som jag tänkt följa under november - med ett par dagar som jag vet att jag inte kommer lyckas hålla mig helt till planen, men det får jag helt enkelt tillåta. (får väl förlänga tiden ett par dagar in i december)
 
Har haft en helt ok dag på jobbet och när jag skulle gå hem föll regnet. Då stannade jag på jobbet och nyttjade gymmet vi faktiskt har där. Förutom att löpbandet inte fungerade som jag ville så var gymmet i sig fullt dugligt (det stannade efter 30 sekunder, vilka knappar jag än tryckte på - så jag tog crosstrainern istället) 
 
Imorgon går jag halvdag.=) Skönt att inte jobba i butik längre ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0