Underbara morgon!




Utanför sjunger fåglarna, det är redan varmt och syrénen doftar ljuvligt. Om en kvart börjar min tvättid. Men mellan tvättstugevarven ska jag befinna mig på min uteplats. Först ska jag rensa lite mellan stenplattorna och sen ska jag ta ut en stol till och ett bord så man kan sitta där sen. :)

Jag vill gärna köpa nytt vad gäller stolar och bord, jag vill också ha stora krukor med blommor och tomatplantor, men jag får vänta med det. Kanske kan satsa på det nästa sommar :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen slänger jag in en tvätt i maskinen och SEN ska jag ut o greja på uteplatsen. Blir bra det här :) Love life!

(mår alltid så himla himla bra på mornarna)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0