Sömn




Denna lördagen går till historien med ineffektivitet.

Åkte till ekonomiska biblioteket (handels) idag för att låna en bok och kolla upp vem som skrivit lagkommentaren till 2§ i lagen med särskilda bestämmelser om vård av unga. Det var fest på handels och man kom inte in om man inte tillhörde sällskapet. Skit. Får gå dit på måndag morgon och lösa det istället. "jävla, jävla skit" sa jag för mig själv och åkte hemt igen.

- Somnade.

Letade upp ett rättsfall och skrev ner en sammanfattning.

- Somnade.

Skrev ner en intervju och blev inte klok på att det inte gick att få till det där riktigt, inga ordentliga svar på vissa av frågorna.

Mailade Johanna.

- Somnade.

Korrekturläste på arbetet.

- Somnade.

Funderade på att ta mig till gymmet.

Förde över pengar till en person inför en grej i sommar.

Satte på musik. Country. Makes me feel good :)

Mycket sömn idag. Förstår inte varför jag är så trött.

Tror Mikael är lite ledsen på mig för att det inte blev en springtur i Skatås idag. Har lite dåligt samvete. Men jag vet inte var energin är?

Men nu är jag pigg en stund. Lyssnar på musik och mår rätt bra.

Country. Jag ÄLSKAR det. Jag borde flytta till Nashville och gifta mig med en cowboy som kan sjunga. Spela lite musik om kvällarna, spela biljard på ngt hak på fredagkvällar, använda rutiga skjortor och västar. Och boots. Lära mig tycka om hästar och arbeta på en gård.

Eller.?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0