Så kan det gå




Hey ho let's go!

Älskar mitt nya träningslinne från Nike. Tog en medium, men kunde nog haft en small...ville dock att det skulle vara lite längre så det fick bli en storlek större. Dessutom har jag inga magmuskler kvar så man ser inte dallret så noga ;)

Sprang en mil på bandet på gymmet idag. Tänkte bara springa tio minuter och sen köra ett styrkepass, men det gick så bra idag så jag fortsatte :)

Nu står laxen i ugnen. Ska bli så gott med mat..!

Har sorterat tvätten som stått i en IKEA-kasse sedan i onsdags sen har jag städat hela lägenheten och fixat lite på uteplatsen. Sen åkte jag till solariet och därefter gymmet. Känns bra. =)

Nu blir det middag och därefter typ film eller ngt =) Tror det går en bra söndagsfilm idag va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0