My precious




Godmorgon!

Upp och hoppa idag skiner solen! :) Vill tacka för igår, herregud va glad jag blev att det var så många som hade kollat efter mig. Det roligaste var ändå när jag såg dem. =) Mikael gav mig energi i Slottsskogen, Sarah efter Älvsborgsbron, lillebror ♥ efter Göta Älv-bron och så var det en jäkla massa människor som kom med hejarop. Så roligt! En och annan High-Five fick man dela ut också till vilt främmande människor. Och en och annan inbjudan ;) Vem kan motstå en svettig blond tjej i tajta trikåer liksom :P 

Jag ska dock in och jobba så ska du shoppa ska du göra det idag! (Mikael t.ex. - du behövde väl ett par hörlurar?) Vi ses i Nordstan! Jag är hon den där med lite särskild gångstil och utan skor :P






Kommentarer
Postat av: Nette

Bra jobbat, tjejen!! Du är grym. Vi ses i skolan nästa vecka :)

2012-05-14 @ 11:30:33
URL: http://nettestankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0