Igår!




Hade en jättetrevlig dag igår =)

Fixade med redovisningen (hoppas jag pratar i mindre än 10 minuter nu - har redigerat texten lite och hoppas få till det nu, helst under 7)

Sen åkte jag till stan och gick med Lollo i affärer. Mysigt! Sen trotsade vi regnet och tog en glass. Visserligen på Mcdonalds så det var inomhus. Men ändå - det var en glass.

Sen gick jag till Hotell Allén och hämtade Carro. Eller ja, mötte upp. Kenneth fick hämta oss sen. Vi åkte så Carro fick duscha och sen vidare till Älvängen. Där mötte vi upp Adde och Daniel för en pizza. Så gott! Länge sen jag åt pizza. Proppmätt efter halva knödde jag ändå ner lite till. =) Sen åkte vi till Addes nya hus i Skepplanda och kollade läget. Husägare liksom. Coolt :) Och åh va gott det doftar ute på landet sen då!

Därefter åkte vi vidare till Hålanda och Carros familj. Blev kaffe, te, skitgubbe, bubblan och hej knekt hela kvällen. Så roligt hade vi! :)

Strax innan midnatt var jag hemma :) Idag bär det av till Floda. Ska packa väskan för att kunna ta en promenad runt sjön hade jag tänkt också. Fina Sävelången och Nääs. I love. Hoppas på sol nu då också.

Jag har köpt en hairdonut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0