Egentid




Vaknade med huvudvärk idag. Brukar göra det efter långa dagars arbete, som om man fått för lite sömn. Dessutom hade jag världens sämsta dag på jobbet igår. Kände mig som en nybörjare. Det ena efter det andra krånglade, jag fick byta kassa då blippen inte fungerade, fick ringa min kassaledare som hade semester då ingen av oss hittade nyckeln till larmplattan, en alkis försökte sno av mig och jag kunde inte sätta dit honom, rutiner som jag kunnat tappade jag och fick inte ordning på det vilket ledde till en lång kö med bittra miner. Jag ska aldrig sucka i en kö igen! Och så räknade jag långsamt för pengarna fastnade i varandra. Mina fötter ömmar också. Men nu ska jag inte klaga mer. Tackar Carro för att hon räknade snabbt och jag hann hem till mina kära hemmafruar :) Sen hade jag fina kunder däremellan också såklart. Man får inte glömma dem.

Ska försöka komma igång med dagen. Jag ska ha en dag bara för mig själv. Jag ska städa och träna. Hade jag tänkt. Det är kallt ute idag - och så ska det vara ett tag till. Tur jag inte köpte några shorts ;)

Men jag ska nog införskaffa lite glitter från Panduro så jag kan göra så fina naglar som Camilla gjorde på mig häromdagen. Man får se till att visa upp dem när man har långa och fina naglar :) Igår fick jag komplimanger för dem av tillomed två kunder :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0