Detox igen :)




Har städat idag. Dammsugat och dammat i vardagsrummet, slarvat lite i badrummet men tagit tag i köket. Rengjorde kylskåpet, torkade ur skafferiet och gjorde rent i ugnen.

Tog mig till stan sen, försökte hitta glitter och födelsedagspresenter. Hittade ingenting. Däremot hittade jag en detox-kur som det var ngn kampanj på. Den köpte jag. Tycker om att göra rent kroppen inifrån. För jag vet att det behövs. Det är en 20-dagars kur då man dricker 1,5 liter av vätskan under dagen + ytterligare en liter vatten. Men man äter mat som vanligt. Eller ja, man får tänka lite mer på vad man stoppar i sig, men det ska man väl alltid försöka göra. Nåväl, skönt att rensa lite iaf.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0