Dan före dan




Igår köpte jag en fotfil och plåster för hallux valgus. Hoppas på att det kommer gå bra det här - det är ju mest fötterna som jag har problem med även om en och annan muskel gnager i låret och benhinnorna. Knät har varit snällt det senaste. Känns bra :)

Ikväll blir det Emelie-tid och uppladdning. Men först - till skolan o fixa med examensarbetet (som ska vara klart på tisdag, tjoho!) Sen ska jag sola och möta upp Anki för att få mitt startnummer, chip o.s.v.

Eller nej - change of plans, jag ska nog jobba i eftermiddag. Tjoho..! Tjäna pengar! :)

Imorgon åker jag hem till Robin vid 12-13 någon gång o så traskar vi ner tillsammans till Slottsskogsvallen. Mitt största problem är nog ändå vad jag ska ha på mig. Haha! Alltså, om jag ska ha löparjackan när jag springer eller om det blir för varmt. Men det är ju kallt och regnigt på lördag (TACK!) och man vill ju inte bli förkyld.

Ha en fin dag! Nu måste jag klä mig och packa väskan.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0