Skönt med helg!




FREDAG!
Så jäkla skönt!
Idag var jag riktigt trött.

Hade med mig fredagsfika idag. Dumlegrottor - tips! Supergoda, men lägg för tusan bara i en HALV dumle i varje kaka - det blir svårt att få bort pappret när chokladen och kolan smält.

Har varit på gymmet och sprungit en mil för första gången på ett par veckor. Det kändes bra, men man känner att man undvikit löpbandet ett tag. Och så har jag fått en blodblåsa på tån. Gött :P

Sen åt jag mat när jag kom hem. Färsk pasta med soltorkade tomater och lite creme fraishe parmesan. MUMS!

Imorgon är det Melodifestivalen. Tror jag ska åka hem till Floda.

Annars händer inte mkt, kanske ska fika med en person jag inte sett på 9 (!) år imorgon. Varför dyker alla upp igen senare i livet när man glömt, struntat i och är totalt likgiltig emot? Det bär mig emot att smita på en fika när jag egentligen inte kunde bry mig mindre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0