Min helg...har gått för fort igen




Igår syndade jag och åt en massa mackor istället för mat. Det var inge bra för min mage. Hur gott det än är så ska jag försöka undvika det hädanefter.

Ägnade hela kvällen igår åt att rensa bland mina kläder. Jackor och varmare tröjor ska ner i förrådet och en del grejer ska slängas. En klänning gjorde jag om till ett linne så jag kan använda det i sommar. Känns skönt att ha gjort det.

Något trädgårdsfix blev det inte igår. Det var rätt kallt. Det blev istället städ av lägenheten, en lång promenad (nej, det är ingen särskrivning), lite shopping (tygskor och träningsbrallor) och den där rensningen då (efter en tupplur och en film).

Har precis OSA:t till ett bröllop i sommar. Fint med bröllop! ♥

Idag ska jag försöka mig på att skriva lite på examensarbetet, ordna i trädgården om solen kommer fram , träna och laga matlådor. Hua. Jag som inte skulle göra nånting den här helgen. Har hunnit med rätt mycket och behöver hinna mer. Helgen går alltid för fort!

Har ni vridit fram klockan?


Godmorgon från Tuffe och mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0