Good day, bad times




Okej, så här är det. Jag mår inge vidare. Har inte gjort det på länge. Sedan i somras, gissar jag på. För då mådde jag rätt bra ett tag. En stund. Mitt i en massa elände. Men jag gömmer mig bakom ett leende. Har alltid gjort det. "Glada Emelie"

Jag mår riktigt bra när jag går promenader (där jag slipper vara rädd - enda stället numer är runt sjön i Floda, gjorde det idag - har det som terapi och därför är det så viktigt för mig att få komma hem till Floda ... det och familjen)

Tog en lunch med Angelica idag. Har som sagt inte sett henne på evigheter. Vi har missat mycket i varandras liv, men jag vet att hon och jag alltid kan ses och att det är som förut - trots all tid som går emellan våra möten. Det var så himla skönt att få träffa henne. Hon är så lycklig nu. Det är så skönt att se! Och det är så skönt att få prata med henne, för hon förstår mig trots att jag är dålig på att förklara. För jag är så förvirrad och stressad och inte mig själv.

Vet inte hur jag ska "komma tillbaka" till mig själv. Det var länge sen jag kände mig som mig själv.

Hoppas det släpper snart. För det här är inte kul.

Nyår med Angelica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0