Freeeeeedag!




Sitter hemma i mitt vardagsrum och lyssnar på, för mig nyupptäckt, countrymusik. Love!

Har haft en riktigt trevlig dag på nämnden. Mycket att göra. Sedan avslutade vi med lite bubbel, choklad och nötter. Tusan va goa de är! En av herrarna fyllde år och det skulle firas. =) Inte mig emot.

Jag dricker sällan numer. Men efter ett antal påfyllningar så blev man sådär lagom berusad och mer eller mindre lycklig. Jag skulle aldrig hamna i något missbruk, men jag förstår att man ibland vill fly in i ett rus av lycka när allt känns besvärligt.

Har tvättid ikväll så det blir lugnt. Men solen skiner i Göteborg och det är inte annat än att man längtar efter sommaren och kanske blir det en promenad sedan. Fortfarande har jag inte hunnit med en glass i solskenet. Kanske får bli i helgen.

Inte pratat med Frida och Ellen på länge. Lite dåligt samvete. Men idag sprang jag på Frida i trappen. =) Det var trevligt tycker jag. Snart får det bli tjejsnack! Saknat det.

Funderar på att boka av min nästa BIA-mätning. Så jag har ett stressmoment mindre. Det är jobbigt att räkna kalorier hela tiden. Behöver fokusera mer på att må bra psykiskt för tillfället.

I helgen blir det lite plugg, men mest ska jag ta det lugnt. Rekreation för mig själv. Träning, film och god mat. Låter bra va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0