Busy girl




Godmorgon!
Igår firade vi fina Tina :) Temat var black/white och jag tror jag fick till det till sist med lite accessoarer. Tina själv var rosa som en ros! Hade en jättetrevlig kväll med diverse tävlingar och dylikt. Tack hjärtat! Det var riktigt trevligt! Grattis igen!

På vägen hem pratade jag med älskade Lollo.! Det gjorde att jag kände mig trygg. Det var första sena kvällen jag tog vagnen hem igen sen den där kvällen för ngn månad sedan. Kom på det när jag ställt mig på vagnen och den börjat åka. Borde ha tagit taxi. Med stor oro i bröstet stod jag med både larm, nycklar och försvarsspray i beredskap. Fan att man ska behöva vara misstänksam mot varenda människa. Tack Lollo!

Idag planerar jag veckan -  hej isolering! Omtenta nästa vecka så jag måste plugga skitmycket, har en inbokad tid på Crudo för ny BIA-mätning, praktik och så måste jag verkligen börja träna ordentligt igen. Nästa måndag är det bara två månader kvar till Göteborgsvarvet. Dessutom måste jag fundera och forska lite kring vårt examensarbete.

Lite mycket nu. Känner inte helt igen mig själv. Är "borta" mesta delen av tiden eftersom jag inte har ngn ordning. Glömmer bort saker och vet inte riktigt vad jag gör. Har säkert sagt ngt plumpt också, men det kommer jag inte ihåg. Kan dessutom känna att jag missunnar mina vänner. För att jag inte hinner.

Bättring - om ngn månad kanske? Stannar ni kvar?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0