91-årskalas, cykellängtan och framtidsfunderingar.




Den här veckan har innehållit promenader, träning, sträckning baksida lår, promenader, lunchteater, skolarbete, praktik, huvudvärk, våfflor, tacos med Mikael och godis... tackat nej till jobb på Elgiganten i sommar också. Känns kanske lite riskabelt. Men har nog ett par veckor på hyresnämnden här i Göteborg förhoppningsvis om jag inte hittar ngt mer varaktigt.

Mycket funderingar över framtiden...

Idag ska jag hem till farmor - hon fyllde 91 i torsdags. Hon ska få en värmeborste. Sån som man kan locka med...ja, ni vet? Det var egentligen det enda hon önskade sig. Och blommor. Och att vi spelar charader ikväll =)

Men innan dess ska jag plocka upp lite här hemma, slå in presenten och ta mig en sväng till gymmet. Får bli cykeln eller crosstrainern.

Vill förresten ha en cykel. Ska försöka fjäska med pappa om att få fixat min cykel som står hemma, eller kanske tillomed få låna en som redan är klar... Ska kolla med honom idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0